Náš vzdělávací program reflektuje aktuální potřeby dětí, staví na moderních metodách zahrnujících spolupráci s odborníky a přirozeně propojuje výchovu, učení a péči v jeden celek. Dáváme prostor tvořivosti, objevování, smyslovému vnímání i samostatnosti. Děti vedeme k vnitřní motivaci, zodpovědnosti a otevřenosti novým situacím – ať už při pohybové hře na zahradě, při logopedických chvilkách, nebo během zkoumání světa v tematických blocích.
Od nového školního roku zařazujeme do vzdělávání angličtinu s rodilým mluvčím, a to zábavnou a přirozenou formou v rámci celého dne. Děti se tak učí jazyk stejně snadno jako svou mateřštinu – hrou, písničkami, pohybem a každodenním kontaktem.
V naší školce využíváme inovativní vzdělávací přístup Mensa NTC Learning, který hravou formou rozvíjí logické myšlení, paměť, pozornost i kreativitu dětí už od raného věku. Metoda je nedílnou součástí našeho školního vzdělávacího programu, se kterým se můžete podrobněji seznámit.
Nejde jen o běhání po zahradě. V naší školce mají děti možnost rozvíjet pohybové dovednosti pod vedením profesionálky – Kateřiny Baďurové Janků. Její sportovní zkušenosti i pedagogický cit přinášejí do pohybových aktivit kvalitu, strukturu a radost, která děti baví i motivuje.
O děti pečuje tým zkušených a empatických pedagogů a certifikovaných lektorů. Naše školka poskytuje celodenní vzdělávací i výchovný program, který děti motivuje k objevování světa.
Na talíři to začíná. Spolupracujeme se společností Bionea, která se specializuje na výživu dětí předškolního věku. Každý den tak děti dostávají jídla, která jsou nejen chutná, ale i nutričně vyvážená, a podporují jejich zdravý vývoj.
Každý den v naší mateřské škole je pestrý a vyvážený. Děti rozvíjejí své schopnosti prostřednictvím přiměřené pohybové aktivity, intelektuálních činností, volné hry i zaslouženého odpočinku. Nabídku činností střídáme v individuální, skupinové i hromadné formě s ohledem na potřeby, možnosti a zájmy každého dítěte.
Volná herna – spontánní činnosti
Námětové hry, nabídky činností, individuální práce
Integrovaný didakticky cílený blok (pohybová a motorická cvičení)
Osobní hygiena, svačinka
Výchovně vzdělávací blok – téma dle TVP + logopedická cvičení
Venkovní aktivity v závislosti na počasí
Osobní hygiena, oběd
Osobní hygiena, čištění zubů, převlékání do pyžamek
Pohádka, klidový režim, odpočinek, klidové aktivity u stolečků
Osobní hygiena, svačinka, odchod dětí, příprava na zájmové kroužky
Možnost odpoledních zájmových kroužků
Individuální program, volná herna, zájmové činnosti
Zápis dětí do MŠ na následující školní rok probíhá elektronicky. Děti mohou být do MŠ přijímány i v průběhu školního roku, pokud je volná kapacita. Děti budou do MŠ přijímány dle kritérií: věk dítěte, sourozence v MŠ, rozsah docházky…